Важливе за добу
Популярні новини

Второй российский Беслан


  • 26/03/18
  • переглядів:5 593

Чи чекати на Херсонщині капітального ремонту доріг у цьому році?

  • 16:01 16.04.2018
  • Переглядів: 478
Про ямковий ремонт доріг у Херсоні не писав тільки лінивий. «Набережная» вже неодноразово розповідала вам про такий ремонт по-херсонськи.

Так, Анатолій Скороход був свідком дивної картини: замість асфальту комунальники латали ями ... землею. Як то кажуть, чим наділило керівництво, тим і намагаються сумлінні працівники «підшаманить» вибоїни на херсонських дорогах.
Ще одне ноу-хау техніки ямкового ремонту-класти асфальт (точніше написати) без укатки. Херсонець
Олександр Миколайович наочно в своєму відео показав, як «нове покриття» по вул.Суворова, 51 може залишитися на підошвах херсонців, але точно не на дорогах.

Таку саму картину на вихідних побачив і херсонець
Evgeny Levinson:
«Многомиллионный ямочный ремонт дороги. Нанотехнологический сухой асфальт. Укладывается без использования катка, просто лопата. Переулок Казацский/Николаевское шоссе».

Можливо найближчим часом якість ремонту покращиться, адже як обіцяє прем'єр-міністр Володимир Гройсман написав у своєму Twitter у найближчі 5 років на ремонт і будівництво українських доріг буде виділено 300 мільярдів гривень.

"Ми будемо зменшувати ямковий ремонт доріг і робити капітальний ремонт. Це пріоритет уряду. Будуть робитися не тільки державні, але і місцеві дороги. За 5 років ми виділимо на дороги 300 млрд гривень "
, - написав Гройсман.

На 2018 рік у держбюджеті  44 млрд гривень закладено на ремонт доріг (з них 32,6 млрд гривень - бюджет Державного дорожнього фонду).

Дуже доречними будуть ці кошти на ремонт доріг у Херсонській та Миколаївській областях. Так дорожнє полотно автомобільного мостового переходу траси М-14 на кордоні Херсонської та Миколаївської областей на декількох ділянках покрилося хвилями.
Цієї весни, коли погода налагодиться, там планують провести ремонтні роботи дорожнього покриття.

До речі, жителі села Возсіятське Миколаївської області перекрили трасу Кропивницький - Миколаїв. Точніше те, що від неї залишилося: на дорозі немає «живого місця». 26 і 27 березня, в тому числі - всю ніч, люди ходили пішохідним переходом з плакатами і табличками, зрідка пропускаючи автомобілі. Вони вимагали термінового ремонту дороги національного значення, з якої зійшли останні клапті асфальту, а ями досягають півтора (!) метри в глибину.
Чиновники кілька років поспіль обіцяли, що буде реконструкція або навіть побудують нову трасу. Але дорожники тільки засипали найбільші вибоїни сумішшю щебеню та відсіву.
Як заявив прем'єр-міністр, ямковий "протиаварійних" ремонт на українських дорогах повинні робити на короткий проміжок часу.

"Ніколи не буде ямкового ремонту якісного, тому що будуть нові ями. Треба робити капітальний ремонт ... Ми зробили програму на 2018-2022 роки, за п'ять років ми з'єднаємо всі обласні центри України дорогами досить хорошої якості. Мінімум 300 млрд грн ми визначили ... цього року ми виділили 47 млрд грн; це складно, але ми знайшли ці гроші ",
- сказав глава уряду.

Блокування дороги національного значення на Миколаївщини принесло бажаний результат місцевим жителям: нарешті на проблемну ділянку приїхали ремонтники. Селяни тимчасово зняли блокування, але пообіцяли повернутися, якщо впродовж двох днів ремонтники не почнуть виконувати невідкладні ремонтні роботи.

Також 27 березня селяни, з тієї ж причини, перекрили ще одну трасу Вознесенськ - Кривий Ріг.

Жителі Херсонщини поки не готові влаштовувати акцію протесту, незважаючи на те, що ремонт одної з найбільш проблемних доріг області між селами Східне і Загорянівка (Музиківської ОТГ) відклали. Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації скасував відповідний тендер.
Вартість ремонту оцінювали в 158,4 мільйонів гривень. Тендер був оголошений 5 березня. Був запланований поточний ремонт дорожнього покриття. Але спосіб його проведення, шляхом методу холодного фрезерування глибиною більше 45 мм, належить до робіт з капітального ремонту доріг. В рамках даного тендеру такі зміни в документацію вносити не можна, тому потрібно оголошувати нові торги.

Якщо про дороги обласного значення жителі Херсонщини не ставлять гостро питання, то нарікання на стан міських щотижня набирає все більших обертів. Скільки б не скаржилися херсонці, позитивних змін не відбувається. Втомленим таким застоєм, містянам нічого не залишається як саркастично реагувати на непрофесійні ямкові ремонти доріг міста.


На тему доріг читайте також:
Нужен ли Херсонщине и Украине в целом ямочный ремонт дорог?
Топ идей для херсонских дорожников как залатать ямы (фото)
На Херсонщине отложили ремонт одной из самых проблемных дорог
Что будет с дорогой Херсон-Николаев?
Жителі Миколаївщини перемогли у боротьбі за рівні дороги: на черзі Херсонщина?
Залишити коментар


Календар новин
«    Вересень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
^ Наверх